Credit Navigator voor

Banken

De druk op de achterstands- en bijzonder beheer afdelingen neemt toe. Regelgeving, grotere risico’s en de focus op klantbehoud vragen om nieuwe inzichten en technieken.

Centraal klantbeeld

Banken hebben veelal een versnipperd systeemlandschap, waarbij het moeilijk is om een totaal klantbeeld te krijgen. Door de inrichtingsmogelijkheden binnen Credit Navigator 360 kunt u het gehele traject van achterstandsbeheer, bijzonder beheer en beheer restschulden, geheel volgens uw eigen visie automatiseren. Credit Navigator stelt uw klant centraal in alle fases van het proces. Vanuit een centraal klantbeeld vindt segementatie plaats en verdeelt het systeem de juiste werkzaamheden over de beschikbare resources. Het centraal klantbeeld wordt opgebouwd uit alle aanwezige bankproducten, zowel debet als credit. Ook de onderliggende onderpanden en zekerheden administratie maakt deel uit van het centraal klantbeeld.

Met Credit Navigator 360 krijgt u uw eigen vakgebied volledig geautomatiseerd en ondersteund vanuit één systeem. Uw visie is leidend, het systeem volgt. Hoe u uw proces ook wilt inrichten. Automatiseren waar het kan en persoonlijke aandacht waar het moet.

Credit Navigator 360 voor banken

Credit Navigator 360

voor Banken

Bekijk uw oplossing 

Partnership voor Bijzonder Beheer

Interview met Marcel Rus, Bijzonder Beheer SNS Bank 

Klantcase SNS Bank

Intensief contact met de klant levert resultaat op

Interview met Jan-Paul Hendriks, Directeur Novalink 

Klantcase Novalink